انجمن تخصصی اکسس
جامع ترین انجمن تخصصی اکسس در خانه اکسس ایران
با سلام
دوستان کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟
به عنوان مثال:
یک table شامل : نام کاربر، نام مشتری، تاریخ تماس، تاریخ پیگیری.
یک query شامل :: نام کاربر، نام مشتری، تاریخ تماس، تاریخ پیگیری و تاریخ تماس مجدد ( که اگر تاریخ سیستم با تاریخ پیگیری برابر بود فیلد رو به عنوان "تماس" و اگر برابر نبود به عنوان "عدم تماس" نشون بده)
حالا سوال اینجاست که اگر در گزارش ما وقتی تمامی فیلدها رو add میکنیم هم فیلدهای تماس و هم فیلد های عدم تماس نمایش داده میشوند. چطور میتونم گزارشی بسازم که فقط تماس رو با مشخصات دیگه نشون بده.
با تشکر

برای ارسال پاسخ وارد شوید
برای ثبت پاسخ لازم است وارد شوید. از فرم مقابل برای ورود استفاده منید و اگر کاربر جدید هستید ثبت نام کنید.
اینجا ثبت نام کنید »