انجمن تخصصی اکسس

جامع ترین انجمن تخصصی اکسس در خانه اکسس ایران

ali8621
ali8621
آفلاین
0
سلام دو تا table دارم که به هم مرتبط هستند شماره سند در دو table کلید تعریف شده است به ازای هر شماره سند در table اولی فاکتورهای در table دومی وجود دارد. در موقع گزارش گیری براساس شماره سند در صفحه ای که طراحی کردم، جمع کل فاکتورها برای هر شماره سند رو نشون میده، ولی به ازای فاکتورهایی(ردیف هایی که اطلاعات هر فاکتور در آن وارد شده) که وجود دارد، صفحه جدیدی می سازد. من می خوام جمع کل فاکتورها برای هر سند فقط در یک صفحه بیاد و به ازای فاکتورها صفحه جدید نشون نده. ممنون
پاسخ ها (9)
  • پاسخ پذیرفته شده

    دوشنبه 06 - آبان - 1392 19:46:25 - #لینک دائمی
    1
    با سلام
    حداکثر حجم فایل برای آپلود 512 کیلو بایت در نظر گرفته شده است . لطفا اضافات برنامه را حذف و آن را compact and repair و سپس rar کرده و upload نمایید .
    با تشکر
    کاویان
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    چهارشنبه 08 - آبان - 1392 20:57:50 - #لینک دائمی
    1
    با سلام
    شما باید برای رفع مشکلتون از امکانات گروه بندی گزارش استفاده کنید .
    یک گروه برای number یا همون شماره سند ایجاد کنید و تمامی قسمت detail رو به بخش number_footer منتقل کنید و با استفاده از تابع sum به هدف برسید .
    نمونه در فایل پیوست اصلاح شده است .
    پیوست ها:
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    یکشنبه 05 - آبان - 1392 22:39:14 - #لینک دائمی
    0
    با سلام
    بایستی جهت رابطه را در پرسشی که در رکورد سورس record source گزارشتون وجود داره به درستی تنظیم شود .
    در مثال شما بایستی جهت رابطه از سمت جدول سند به سمت جدول فاکتور باشد .
    یعنی بعد از تنظیم جهت رابطه ، سمت فلش ایجاد شده به سمت جدول فاکتور باشد .
    برای انجام اینکار بایستی روی رابطه مورد نظر که دو فیلد کد سند را به هم متصل نموده ، دوبار کلیک کرده و یکی از گزینه های دوم یا سوم را انتخاب کنید تا شرایط ذکر شده اعمال شود .
    موفق باشيد
    کاویان
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    ali8621
    ali8621
    آفلاین
    دوشنبه 06 - آبان - 1392 13:07:10 - #لینک دائمی
    0
    با سلام خدمت مدیر سایت
    متوجه نشدم
    من فایل رو خدمتتون ارسال می کنم.
    اگر تو قسمت گزارش P0102JariRokesh رو بزنید و اینتر رو بزنید منظورم رو می فهمید. چند تا صفحه می یاره. من میخوام این مبالغ در یک صفحه و اون هم بصورت جمع کل نشون بده(sum)
    باز هم تشکر
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    ali8621
    ali8621
    آفلاین
    دوشنبه 06 - آبان - 1392 13:11:58 - #لینک دائمی
    0
    مدیریت محترم ، مثل اینکه فایل ضمیمه ارسال نشد.
    دوباره میفرستم.
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    koohi
    koohi
    آفلاین
    دوشنبه 06 - آبان - 1392 17:11:56 - #لینک دائمی
    0
    با سلام
    فكر مي كنم فايل ضميمه رو بايد طوري فشرده كنيد كه حجمش زير 600 كيلو بايت شود . تا بتونيد آپلود كنيد .
    سپاس
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    ali8621
    ali8621
    آفلاین
    سه شنبه 07 - آبان - 1392 05:18:50 - #لینک دائمی
    0
    با سلام خدمت مدیر سایت
    اطلاعات امر شد
    ممنون از اینکه قبول زحمت کردین
    با تشکر
    پیوست ها:
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    سه شنبه 07 - آبان - 1392 11:38:50 - #لینک دائمی
    0
    با سلام
    درخواست پست اولتون رو من در گزارشی با نام P0101JariNumber در فایل پیوست شده در پست قبل دیدم .
    اگر مورد دیگه ای هست خوشحال می شم بتونم کمکتون کنم .
    با سپاس
    کاویان
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    ali8621
    ali8621
    آفلاین
    سه شنبه 07 - آبان - 1392 15:26:31 - #لینک دائمی
    0
    سلام
    ممنون از محبتتون
    مشکل من در گزارش P0102JariRokesh هست
    می خوام وقت این قسمت رو مشاهده میکنی جمع فاکتورهای سند در یک فیلد نشون داده بشه.
    شما P0102JariRokesh رو امتحان کردین؟
    ممنون
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
پاسخ شما

کدام را میپسندید؟

مایکروسافت اکسس 64 بیت - 66.7%
مایکروسافت اکسس 32 بیت - 16.7%
مایکروسافت اکسس 2007 - 16.7%

كل آرا: 6
اين نظرسنجي به پايان رسيده است on: 19 مارس 2017 - 00:00

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید.
از عضویت شما در خبرنامه متشکریم.