انجمن تخصصی اکسس

جامع ترین انجمن تخصصی اکسس در خانه اکسس ایران

mota1979
mota1979
آفلاین
0

با سلام

دوستان کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟

به عنوان مثال:

یک table شامل : نام کاربر، نام مشتری، تاریخ تماس، تاریخ پیگیری.

یک query شامل :: نام کاربر، نام مشتری، تاریخ تماس، تاریخ پیگیری و تاریخ تماس مجدد ( که اگر تاریخ سیستم با تاریخ پیگیری برابر بود فیلد رو به عنوان "تماس" و اگر برابر نبود به عنوان "عدم تماس" نشون بده)

حالا سوال اینجاست که اگر در گزارش ما وقتی تمامی فیلدها رو add میکنیم هم فیلدهای تماس و هم فیلد های عدم تماس نمایش داده میشوند. چطور میتونم گزارشی بسازم که فقط تماس رو با مشخصات دیگه نشون بده.

با تشکر

پاسخ ها (0)
  • هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
پاسخ شما

کدام را میپسندید؟

مایکروسافت اکسس 64 بیت - 66.7%
مایکروسافت اکسس 32 بیت - 16.7%
مایکروسافت اکسس 2007 - 16.7%

كل آرا: 6
اين نظرسنجي به پايان رسيده است on: 19 مارس 2017 - 00:00

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید.
از عضویت شما در خبرنامه متشکریم.