سلام خدمت آقای مهندس کاویان و سایر دوستان
میخواستم ببینم چطور میشه یه رویه کاری Business Process رو تو اکسس پیاده سازی کرد؟ مثلا فرض کنید ما که مهندس صنایع هستیم اومدیم با مدیریت نشستیم پروسه ی خرید رو تعریف کردیم که شامل 5 قدم میشه (1. .... 2. .... و تا آخر). حالا میخوام این پروسه تو اکسس مثله یه Workflow پیاده سازی بشه.
فعلا فرض کنید که قراره این Workflow استاتیک باشه یعنی خود Developer اون رو تو برنامش Hard Code کنه. نمیخوام فعلا خود Workflow رو از کاربر بگیرم (کاری که SharePoint تواناییش رو داره).
برای ثبت پاسخ لازم است وارد شوید. از فرم مقابل برای ورود استفاده منید و اگر کاربر جدید هستید ثبت نام کنید.
اینجا ثبت نام کنید »