سلام، ممنون از پاسختون
منظورم از محاسبه برای روزهای تعطیل، اینه که مثلا توی فرم ( همون فرم اصلی که توضیح دادم) که داره تک تک روزهای ماه رو نمایش میده، روزهای آخر هفته با یک رنگی متمایز از سایر روزها به نمایش در بیاد که کار برای کاربر که وظیفه برنامه ریزی برای کارمندان رو داره، آسونتر بشه.
من برای تقویم میلادی می خوام تاریخ محاسبه بشه. یک query هم که ماه و سال مورد نطر کاربر رو می گیره و روزهای ماه رو می سازه هم ایجاد کردم.
این چیزی که من متوجه شدم اینه که بایستی 30 تا label در قسمت Header ایجاد کنم و هر کدوم از روزهای سال باید اتوماتیک توی هر کدوم از این Label ها قرار بگیره
فقط نمی دونم چه طوری میشه این روزهای محاسبه شده (30 روز ماه) توی query رو توی اون label هایی که شما گفتید نمایش داد؟!!