سلام دوستان من تازه با سایت اشنا شدم و البته با ویژگی های اکسس
من میخام ساختار بانک اطلاعاتیم رو بچینم بنظرتون درسته این کارم
هدفم: دریافت اطلاعات فردی و آزمونی کارکنان سازمان و مقایسه آن با یک مقدار استاندارد و ساخت چارت و ... و نهایتا نشان دادن اختلاف.
ساختار خودم:
اطلاعات فردی و سازمانی و آزمونی و استاندارد هر یک در یک جدول (4 جدول تا اینجا) و لینک 3 جدول اول با prmary key مشخصات فردی و دو جدول آخر با کد شغل
بنظرتون اینجور ساختار درسته و شکل نمونه هم پیوسته
[img]http://upload7.ir/viewer.php?file=55031287097208269962.png[/img]
با سلام
اگر رکوردهای سه جدولی که در تصویر زیر آوردید :
متناظر هستند بهتره ارتباط به جای یک به چند ، یک به یک باشه .
برای اینکار بایستی به تنظیمات خصوصیات فیلدهای سمت چند رفته و index آنها رو به Yes ( no Duplicate) تغییر بدید .
با سپاس
کاویان